duminică, 30 august 2009

low-cost shopping pe coasta de azur :)

Salutare!!!

Iata-ma intoarsa din incredibila excursie in sudul Frantei, pe coasta de Azur si nu numai. Multe locuri minunate ( Nisa, Monte Carlo, Aix-en-Provence, Milano), mult soare, multa plaja, multa relaxare, multe intamplari, mult fun, multe sapunuri naturale provensale, binecunoscuta aroma de lavanda, multe vederi, multe intamplari, foarte cald, multe magazine, multe ore de shopping. 


De data aceasta, am hotarat ca ma voi axa pe magazinele care nu sunt la noi, tocmai pentru a-mi cumpara lucruri pe care nu le-as gasi si in Romania, la vecina. Evident, in marile magazine care sunt si la noi: Zara, Mango, Promod si chiar si Pimkie ( da... mare a fost si surpriza mea) am gasit lucruri extraordinare, la preturi mai mici decat la noi, dar care evident, data fiind extinderea magazinelor in Romania, la noi le poate avea oricine. 

In ceea ce priveste Zara, am gasit cateva rochite de club extraordinare, cea mai tare dintre ele fiind MADE IN ROMANIA. No comment. Poate imi spune si mie cineva unde e fabrica Zara la noi, ca eu sunt mai mult decat dispusa sa impart experienta H&M de la Caracal. Am auzit ca fabrica care produce pentru Zara s-ar afla la Craiova, dar inca nu sunt sigura.  

Primul lucru cumparat a fost un mini-trench in viziunea mea, o jacheta roz, extraordinar de draguta, pe care am gasit-o si la reduceri. Magazinul din care am cumparat-o este Bizzbee, un lant de magazine de retail haine ( eu am cumparat din magazinul din Aix-en-Provence). Nu mai auzisem de ei inainte; in general, nu au chestii iesite din comun, dar acest trench este superb. Superb a fost si pretul de 15 euro!!! Mai mult, am primit si o reducere de 2 euro, pentru ca nu avea cordon. Sa vad ca face cineva acest lucru si la noi. 


Alt lucru cumparat, care este tot roz si a fost achizitionat tot din Aix-en-Provence este o rochita lunga de vara. Rochita a fost achizitionata pentru 8 euro de la un magazin local no name. Oricum, este foarte draguta. 



Tot din Aix-en-Provence mi-am achizitionat mai multe perechi de cercei de la SIX. Am mai avut experiente placute cu SIX, tinand cont de faptul ca ii stiu de cand eram student Erasmus in Franta. Evident, erau si reduceri. 

Ajungand in Nisa, am poposit la un magazin no name, care avea, insa foarte multe rochite extraordinar de dragute. Mi-am achizitionat o rochita de club, cu totul si cu totul draguta. Are o culoare albastra total deosebita, modelul este extrem de bine gandit. Rochita este un vis. Si pentru doar 20 de euro nu avea rost sa o scap. 



In Milano, magazinul Pimkie m-a vrajit. Nu stiu cum a reusit. Desi erau lucruri foarte dragute in Accesorize si la mare reducere ( 70%), eu am petrecut ultimele de ore din excursie proband jumatate din magazinul mai sus amintit. Adevarul este ca hainele din colectia de toamna sunt superbe: multe camasi dragute, jachete, cizmulite, veste... si chiar si rochite ( nu sunt eu foarte convinsa de calitatea lor, dar sa zicem ca arata totul foarte bine). Am probat la Milano una din cele mai dragute rochite pe care le-am vazut ever... si asta la magazinul PIMKIE!!! Pretul era unul user-friendly 20 euro!!! Din pacate nu mai aveau marimea S, si cum M imi venea prea larg, azi la pranz merg in Baneasa, unde sper din tot sufletul sa gasesc rochita respectiva. Pe langa rochita de la PIMKIE, voi trece si pe la Zara sa vad daca au rochita aceea de club ’Made in romania’, pentru ca si aceasta era foarte draguta. Oricum, le voi verifica si pe celelalte, erau foarte ok si ele. In Nisa, am observat si o pereche de sandale pe care sper sa le gasesc la noi. 


Cum nu puteam sa ies din magazin cu mana goala, am achizitionat o vesta gri, de blug, foarte draguta care va merge cu siguranta in toamna aceasta, peste vreo camasuta. A avut si aceasta un pret user-friendly 7 euro. 

Tragand linie si adunand, imi dau seama ca, cu foarte putini bani, mi-am luat cateva lucruri extrem de dragute si pe care nu cred sa le aiba multa lume de la noi. In plus, pentru ca nu voi rezista, voi lua si rochitele de la Zara si sandalele, chiar daca multe alte fete de la noi le vor achizitiona. Vorbind cu Cezara, mi-am dat seama ca nu stiu daca ar trebui sa ma bucur ca si la noi sunt acum toate marile magazine. Este un pic cam trist cand treci prin atatea orase diferite : Nisa, Milano, Aix-en-Provence, Monte Carlo si vezi aceleasi lanturi de retail haine: Zara, Mango ( nu pot sa nu salut debutul lui Scarlet Johansson, ca noua imagine a Mango – fata face o treaba buna!) , Promod... care isi prezinta aceleasi modelele standardizate, aceleasi haine. Din pacate, nu standardul face moda. 

In rest, multe carti postale, magneti de frigider - mica mea obsesie, sapunuri traditionale cu diferite arome. 


Va salut!

Un comentariu: